algemene voorwaarden

Komen eraan

  • Wilgenhof is 1 ondeelbare zaal en wordt niet verhuurd zonder verantwoordelijke of tapper(s). Er zullen altijd mannelijke tappers zichtbaar aanwezig zijn. Het aantal tappers wordt bepaald door de beheerraad in functie van het afsprakenblad. Een aanpassing kan enkel gebeuren tijdens het feest en dit door de tappers zelf naargelang de nog te leveren arbeid.
  • Bieren en frisdranken moeten steeds afgenomen worden van de zaal. Prijslijst kan U overhandigd worden. 
    De prijzen kunnen steeds, zonder voorafgaandelijke verwittiging, door de verhuurder aangepast worden. 
    30 dagen vóór de activiteit worden deze prijzen definitief. 
    Mits betaling van stopgeld (zie contract ) kunnen ,tijdens het feestmaal, meegebrachte wijnen en aperitiefdranken geschonken worden. Sterk alcoholische dranken worden niet meegebracht en worden dus ook niet gedronken in de zaal. ( Geen vergunning--> eventuele boetes zijn volledig ten laste van de huurder )
  • Opkuis: De zaal heeft een groene GFT-bak, een grijze restafvalbak, een blauwe papierbak en een glascontainer. Voor PMD afval is er een blauwe PMD afvalzak voorzien. De voorschriften voor het sorteren van afval moeten steeds gevolgd worden. --> Glas mag na 22:00h niet meer in de glasbak gegooid worden. 
    Eigen materiaal moet terug meegenomen worden. Achtergelaten afvalhoeveelheden groter dan 1m3 worden aangerekend.
    Zaal en keuken dienen in dezelfde staat achtergelaten te worden zoals deze waren bij aankomst.
  • De verhuurder is niet verantwoordelijk voor verlies/diefstal noch in de zaal, noch buiten, noch in de vestiaire.
  • Alle schade veroorzaakt aan de zaal of de inboedel dient door de huurder vergoed te worden.
  • Voor de versiering van de zaal mogen geen brandbare producten gebruikt worden, zoals bijvoorbeeld stro, karton, e.d.
    Het gebruik van confetti of soortgelijke vervuilende producten is verboden.
    Er zal door de huurder niets tegen de muren, deuren of ramen gekleefd of met (duim)spijkers bevestigd worden, ook niet aan de horizontale liggers of de elektrische bedrading van de verlichting. Aan de muren zijn aluminium strips voorzien waaraan versiering kan opgehangen worden.
    De tafels dienen bij gebruik steeds afgedekt te worden met tafellinnen of papier.(papier zelf voorzien)
  • Het politiereglement blijft steeds volledig van toepassing. Zo zal de huurder er onder andere op toezien dat nooit meer dan 299 personen tezamen in de zaal aanwezig zijn. De huurder dient zich eveneens in regel te stellen in verband met de gemeentetaks, de politie-en auteursrechtenreglementen.
  • Jongeren onder de 16 jaar,niet vergezeld door hun ouders,hebben geen toegang tot de zaal bij bals,fuiven e.d.
    De huurder is ter zake verantwoordelijk en dient hier controle op uit te voeren. De verantwoordelijke huurder verklaart persoonlijk aanwezig te zijn om toe te zien op het onberispelijk verloop van het feest.
  • Onderverhuring van de zaal is niet toegestaan.
  • De zaal is uitgerust met een geluidsbegrenzer. Bij overschrijding van het aantal dB (86) zal een flitslicht in werking treden. Dit is een waarschuwing. Bij niet terugdraaien van het volume zal de stroom uitvallen. Eventuele schade aan toestellen komt ten laste van de huurder. Om geluidsoverlast te vermijden, moeten bij politiereglement de buitendeuren en ramen gesloten blijven na 22:00h . Eventuele boetes hierop blijven ten laste van de huurder.
    Gelieve luidsprekers niet rechtstreeks op de ramen te richten.
    2 TV schermen ( 65") kunnen ter beschikking gesteld worden. Een apart huurcontract wordt hiervoor opgesteld.
  • Na 22:00h is het verboden de tuin te gebruiken. Het is tevens verboden iets tegen de gevels te plaatsen en zeker niet tegen de glazen wand. Scheuren en/of schade aan de zonnewering zullen verhaald worden op de huurder.
    De afspanning van de buren moet volledig vrij blijven van versiering en dergelijke. Het is ten strengste verboden om tegen deze muur te bonken (o.a. met een bal)
  • De oprit ( achter de groene poort) is géén parking en moet vrijblijven. Deze is voorzien als toegangsweg voor de brandweer en vluchtweg bij eventuele evacuatie.
    Om de omwonenden zoveel mogelijk te ontzien, verzoeken wij U om de auto's te parkeren op de Maantjessteenweg. (50 m van de zaal).Gelieve ook geen nachtlawaai te maken. Denk aub aan de nachtrust van de buren.
  • Bij het opmaken van het contract moeten administratiekosten en waarborg betaald worden binnen de 10 dagen.
    (Voorschotfactuur 1 ) De overige bedragen dienen ten laatste 30 dagen vóór de geplande activiteit betaald te zijn.
    (Voorschotfactuur 2 ) Zoniet wordt het contract als nietig beschouwd.